recent
أخبار ساخنة

افضل لعبة XCars Street من العاب الموبايل تنسافس carx street و Need for Speed للاندرويد والايفون

لعبة X Cars Street،من افضل االعاب الموبايل،للاندرويد والايفون،وتشتغل علي الاجهزة الضعيفة،واللعبة ممتازة وتقدر تلعبها وتشبه cax street وتعتبر جديدة علي الاندرويد وتشتغل للهواتف الضعيفة.وتشتبة car x street.

افضل لعبة XCars Street من العاب الموبايل تنسافس carx street و Need for Speed للاندرويد والايفون

شاهد فيديو اللعبة واشترك بالقناة علي اليوتيوب

لعبه X Car s Street

وطبعا هيا لعبة XCars Street واللعبة من فئة عالم مفتوح تشتغل وتشتغل للهواتف الضعيفة وتبدا من اندرويد 5 اكيد مننا اللي معاه موبايل بأداء ضعيف شوية،بس انا برشح لك اللعبة دي لانها بتشتغل زي ما قولت كده علي الهواتف الضعيفة.وهيا تعد من أفضل الالعاب التي تشتغل للاجهزة الضعيفة وهي بحجم صغير للعبة اكس كارلس ستريت.

تحميل لعبة carx street

اللعبة ممتازة بصراحة تحسها واقعية اكتر وحجمها معقول 160 ميجا بس وهنا انتا بتبدا السباق وانتا حر وطبعا بتمشي في المدن الكبيرة وكمان المدن المشهورة والطرق بعيد جدا وتقدر تروح لابعد ما يكون لان اللعبة عالم مفتوح،عليك تتخطى السباق لو انتا بتلعب سباق او عليك المرح واللعب وده لو حابب تلعب حر وحدك.

افضل العاب السيارات

هل تحب سيارات السباق؟ إذن ستحب لعب هذه اللعبة الجديدة المثيرة التي تسمى XCars Street! تعتمد هذه اللعبة على سلسلة السباقات الشهيرة CarX Street ، بل إنها أفضل من اللعبة الأصلية! في هذه اللعبة ، ستسابق ضد لاعبين آخرين في مجموعة متنوعة من السباقات المثيرة. يمكنك اختيار السباق في سباقات الشوارع أو تتبع الأحداث أو السباقات عبر الإنترنت ، ويمكنك حتى التنافس في البطولات لتصبح أفضل سائق! لذا ارتدي حذاء القيادة الخاص بك وانضم إلى المرح اليوم!.

لعبة XCars Street

اللعبة يا صديقي فيها تاثيرات خاصة في كل حركة بتقوم بيها يعني وانتي بتمشي وعملت دوران او لما تضغط فرامل فجأه،وهنا انتا عليك تبتعد عن العربيات اللي ماشية قدامك لانها هتبطي من حركتك او سباقك،لان العربيات اللي قدامك دي بتخلق عوائق علشان تقدر تتعلم القيادة باحتراف.

مميزات لعبة XCars Street

هي لعبة سباق مثيرة. يمكنك تخصيص سيارتك بألوان وتصميمات وترقيات مختلفة. هناك مجموعة متنوعة من المستويات للتنافس فيها ويمكنك التنافس مع لاعبين آخرين من جميع أنحاء العالم. الهدف النهائي هو أن تصبح أفضل متسابق وكسب المكافآت على طول الطريق.

تنزيل XCars Street apk

وبحيث كده قولنا رايك ان اللعبة دي عجبتك ولا لا وهل هيا فعلا تشبه كار اكس استريت الاصلية ولا لا،وفي نهاية المقال بتمني تخبط لايك وتشترك بالقناة وتقولنا وتقولنا اللعبة دي عجبتك ولا لا لانها تستاهل التجربة واكيد هتعجبك بدون شك و متنساش تصلي على النبي في تعليق وهسيبلك رابط اللعبة في وصف الفيديو او تعليق مثبت ونشوفكم في فيديو جديد في قناة ترند بلاي سلام.
google-playkhamsatmostaqltradent