recent
أخبار ساخنة

تحميل لعبة Horror Tale 2 برابط مباشر لعبة قصة الرعب 2 للاندرويد افضل العاب الموبايل android - ios

قصة الرعب 2 هيا لعبة تعرف بالعربية، وبالانجليزية تعرف باسم Horror Tale 2،اقوي العاب الاندرويد الجديدة،Horror Tale 2 رسميا علي الاندرويد،استمتع باللعبة وقم بتنزيلها مجانا،لعبة قصة الرعب 2 متاحة للاندرويد.

تحميل لعبة Horror Tale 2 برابط مباشر لعبة قصة الرعب 2 للاندرويد افضل العاب الموبايل

شاهد فيديو الجزء التاني للعبة Horror Tale 2

تحميل لعبة Horror Tale 2 للاندرويد

رسميا لعبة Horror Tale 2 المرعبة وبتشتغل بدون انترنت بقت للموبايل بحجم 160 ميجا واللعبة دي لسه جديدة واكيد كنت منتظر الجزء التاني وانا هنا بقولك الحق تلعبها وتكون من اوائل مجربين اللعبة في الجزاء التاني يلا لايك بسرعه يا اخواتي و متبخلش تصلي على النبي في تعليق ولو واجهتك مشكلة كلموني وهرد عليك و تحميل العاب تانية علي قناة ترند بلاي.

لعبة الرعب Horror Tale 2

السلام عليكم لو انتو كنتو منتظرين لعبة جديدة على الاندرويد فيه بعض الالعاب الكثيرة التي جايلكم في الكلية ، ولكن هنا انا بقدملك لعبة مختلفة تماما عن بقية الالعاب وهنا في العاب جديدة ومنها افضل الالعاب هسبلكم الرابط بتاعها وقبل ما ندخل على اللعبة علطول اخبط لايك واشترك بالقناة ومتنساش تصلي علي النبي.

مميزات لعبه Horror Tale 2

ابدأ في لعبة ألغاز ومليئة بالصرخ والرعب وهي لعبة مغامرة وكن أول الذي يحل جميع الفخاخ لان به شخص سيجري خلفك،المعبة مليئة بالصراخ وهنا في هذا المقال احصل علي اللعبة اصدار الثاني من لعبة Horror Tale 2 برابط مباشر اللعبة لسه جديدة للاندرويد والايفون ويمكنك الحصول علي المزيد من الالعاب الـ متاح بواسطة موقعنا ترند بلاي،ورجعت لكم بلعبة غريبة جدا وهي لعبة Horror Tale 2 كان في منها الاصدار الاول للموبايل ولكن الاصدار التاني مش هتلاقية منتشر فحبيت اقولك ان اللعبة لسه نازلة في شهر يناير ده في 2023 واللعبة كالعادة تفاجئك بعد التحديث الجديد من الرعب والغموض في اللعبة دي.

أحدث إصدار لعبة Horror Tale 2

لعبة Horror Tale 2 الجديدة علي أندرويد و سيكون بديل الجزء الاول من لعبة Horror Tale 2 عمل المطورون على الجزء ده وفي من بعض الناس منتظر الجزء التاني بس الاحلى ان اللعبة تدعم اللغة العربية وكمان الجرافيك افضل،ومفيش شك ان الجزء الاول ممتاز والثاني تحفة.
لعبة مخيفة للاندرويد ومليئة بالصراخ والمغامرة جرب اللعبة الان لان وانتا لما تدخل على اللعبة بيطلب منك انك تختار فئة اللعبة انتا عاوزها صعبة ولا سهلة ولا عادي انت تختار علي حسب فهمك للعبة، وهنا بصراحة اللعبة مخيفة لكن متلعبهاش بالليل لأنها تشكل رعب.في بداية الجيم هتلاقي نفسك في السجن لان ده تكملة الجزء الاول ولازم تتفقد المكان وهي تخلع الأحجار دي علشان تختار حاجه زي كريك او اداء حفر لعمل حفرة للهروب وهنا هتلاقي صديقتك وهنا عليك انك تمشي في اماكن مخيفة وغريبة علشان تحل الالغاز اللي في اللعبة.

لعبة horror 2

وهتلقي شخص مخيف متنكر في الزي المشهور ديما علي شكل ارنب يقولك ارجع مكانك ويطاردك وعليك تكون محترف في الهروب لأن الهروب اوقات نص الجدعنة صح ولا لا.عليك اكتشاف مخرج وتنقذ البنت اللي محجوزة برضو لان لو اتمسكت يحبسك في مكان غريب تاني واللعبة مرعب فعلا.

تنزيل لعبة download horror tale 2

وبعد وصلنا لنهاية الحلقة Horror Tale 2 أو قصة الرعب 2، اخبط لايك للفيديو ده لانها مرعبة و فيه بعض الالعاب التانية اللي تقدر تستمتع بيها على موبايلك و اعمل اشتراك للقناة لمتابعة كل جديدة و متنساش تصلي على النبي في تعليق عشان ده مهم جدا و متبخلش وهسيبك رابط اللعبة في تعليق مثبت ووصف الفيديو علشان متحتاريش واللعبة حجمها 160 ميجا بس ونشوفكم في فيديو جديد قريب سلام.

لعبة Horror Tale 2 قصة الرعب الجزء الثاني

احصل على Horror Tale 2 old version APK لأجهزة الأندرويد.قم بتنزيل والحصول على آخر تحديث لـ Horror Tale 2 على Android برابط مباشر.

رابط تحميل لعبة Horror Tale 2

google-playkhamsatmostaqltradent