recent
أخبار ساخنة

تحميل افضل العاب تشبه GTA للاندرويد والايفون اقوي 5 العاب واقعية تحاكي لعبة قراند

العاب تشبه GTA للاندرويد

افضل 5 العاب تشبه gta للاندرويد والايفون، العاب جاتا او gta v العاب للموبايل مختلفة وتشبه gta تماما وبتشتغل بدون نت وحجمها صغير جداً، افضل العاب تشبة جاتا او قراند وبيشتغلو بدون انترنت وبحجم كل لعبة صغير والجرافيك كل لعبة جميل جداً.

العاب تشبة قراند للاندرويد

محتاج العاب بتكون بتشبه جاتا او جي تي اي تعالي نتعرف على الالعاب التي تشتغل على الاندرويد والايفون الذي يتشبه جاتا وكل لعبة ما قصتها وهل تستاهل التجربة ام لا

لعبة Go To Car Driving 3

حجم اللعبة 199 ميجا بايت ويشتغل بدون انترنت ، اللعبة قصتها انك بتبدا شخص حر في عالم مفتوح تماماً وتنقذ الحيوانات الأليفة زي القطط والكلاب ، اللعبة دي بتشبة GTA V أو GTA San Andreas كتير، لكن هذه نسخة ثانية جميلة وبشكل حر اكثر في المهماتغير كل هذا تقدر تطير علي طائرة أو طبق فضائي طائر.


لازم تقابل الأشخاص الذي تتصل بك لتنجز المهمة ، لازم تستخدم الطائرات اكثر من العربيات لانها اسرع علشان وقت المهمات والأماكن البعيدة، وأن ركبت عربية عليك أن تكون سواق ماهر بمعني الكلمة لكي توصل من مهمة للثانية، اللعبة عالم مفتوح تماما، لا تتردد واللعب اللعبة بصراحة تستاهل اللعب.

لعبة Vegas Crime Simulator 2

جراند الحياة الواقعية gta v للاندرويد، اللعبة دي من افضل العاب الاندرويد ومختلفة تماماً، المهم اللعبة حجمها 111 ميجا بايت وبدون انترنت وبتشبه كتير جاتا v وهي لعبة عالم مفتوح ، اللي بيميز اللعبة دي انك تخلي بالك من نفسك علشان انت كل مهمة بتروحها في عصابات تحاول تضربك لان كل مهماتك عندهم يجب أن تاخد حذرك وتبدأ في ازاي تعرف تاخد المهمة منهم من غير ماياخدوا بالهم منك او تتنكر او تهجم عليهم.

اللعبة من حيث الجرافيك معقولة وجميلة وتحركات داخل اللعب كويسة نوعا ما، اكيد لا تشبة نسخة الكمبيوتر لمكن تشبهها كثير جداً، يجب أن تجربوا اللعبة لان فيها مهمات صعبة وتستاهل اللعب لان اللعبة تحفة بصراحة وفيها اماكن تشبه جي تي اي بالضبط يلا مستني ايه جرب اللعبة.

لعبة Vice Online

الحياة الواقعية gta v للاندرويد والايفون، اول لعبة متنوعة بين الاوفلاين والاونلاين من العاب تشبه gta v للاندرويد لكي لا تزهق من الالعاب، حجم تنزيل اللعبة بتوصل  483 ميجا بايت أو نصف جيجا، اللعبة أفضل ألعاب اللي بتشبه gta لان بكل بساطة بتشتغل اون لاين وقصة اللعبة انك بتلعب في عالم مفتوح وخطر في مدينة مزدحمة بالأشخاص، والمدينة ليس هادئة تماماً، رغم أن المدينة جميلة وهتلاقي أشخاص يطردوك ومش هيسيبك.


اللعبة الجرافيك قوي جدا والتصميم الاماكن خرافي بس المشكلة هنا يجب أن يكون لديك انترنت مستقر لثبات بنج اللعبة ولا يعلي البنج أثناء اللعب أون لاين، وأكيد بيسبب مشكلة في اللعبة ويعمل لاج وتقطيع رهيب، لكن اللعبة جميلة جدا تقدرو تجربوها لمحبي العاب gta اونلاين وعش جو المغامرة وابدأ رحلتك في اكتشاف المهمات.

لعبة Dude Theft Wars Shooting Games

لعبة تحاكى جراند الحياة الواقعية gta، حجم اللعبة  212 ميجا بايت وسهلة جداً، وليس هكذا الأمر فقط  لان اللعبة  بتشتغل بوضع بدون نت وكمان ممكن تلعب بالانترنت وليها مميزات كثيره تقدر تستخدمها في اللعبة، وقصة اللعبة تقوم علي شكل فيزا تشبه نظام لعبة ماين كرافت كثير بس على نظام جاتا ولا تعمل مشاكل مع الشرطة لتجنب المعارك واذهب الى اماكن واركب العربيات التي تعجبك وقضيها مغامرات وضبط حالك في الشخصية.


اللعبة سهلة و تشتغل بدون لاق حتى لو بتلعب بالانترنت، ادخل المهمات والعالم المفتوح وحاجات كثير تقدر تكتشفها داخل اللعبة وشوف مميزات اللعبة لانها بكل بساطة لها مهمات كثيرة وممكن تشارك اللعبة مع أصحابك في اللعب معاك وقضيها مغامرات.

لعبة Real Gangster Crime

أفضل لعبة تشبه GTA وحجم اللعبة دي 107 ميجا بايت و تشتغل بدون نت، لو بتحب الألعاب التي تشبه gta فأن هذه اللعبة تناسبك، علشان اللعبة من العاب العصابات والعالم المفتوح والمهمات السهلة والصعبة ، قصة اللعبة انك تلعب في مدينة وسط عصابات مافيا وكل عصابة بتختلف من مكان للثاني وكل مافيا لديهم اسم واللعبة من منظور الشخص الثالث وأدخل في حروب مافيا الشوارع في امريكا.


اكتشف المدينة الجميلة بتصميم ثلاثية الأبعاد واللعب دور رجل العصابات الحقيقي في العالم المفتوح وتجول في الأماكن العربيات والموتوسيكلات، الاجمل في اللعبة أنها برسومات مدهشة.


جرب اللعبة وقود محاكيات عصابات الشوارع وجرب احلي العاب تشبه GTA بدون انترنت واللعبة في انتظارك وفعلا تستحق التجربة ، اللعبة مجانية تماما وليس محتاج اللعبة الا التنزيل على هاتفك المحمول.

google-playkhamsatmostaqltradent