recent
أخبار ساخنة

أفضل ألعاب للاندرويد أوفلاين العاب تشتغل بدون انترنت علي هواتف الاندرويد Offline games

افضل الالعاب بدون انترنت، العاب اوفلاين تشتغل علي جميع اجهزة الاندرويد، ألعاب تعمل بدون نت تشتغل أيضا علي الأجهزة الضعيفة مجانا، الحصول علي أقوي الألعاب الأوفلاين.

أفضل ألعاب للاندرويد أوفلاين العاب تشتغل بدون انترنت علي هواتف الاندرويد Offline games

العاب جديدة أوفلاين

بتحب العاب قوية  لموبايلك، ومشوق تعرف الالعاب دي ، و انت زهقت كده من الالعاب القديمة حاليا، العاب هدخلك في عالم مش هتخلي حد جنبك يزعجك، وحابب ترفة عن نفسك بالالعاب الجديدة.
اهم الالعاب الجديدة اللي نزلت لشهر مارس، وأهلا بيكم من جديد تعالي اعرفك على ألعاب شهر مارس، العاب جديدة فعلا بتحبها، قصص الالعاب دي مختلفة ويتغير مزاجك، تعرف علي العاب جديدة بدون انترنت للاندرويد، افضل العاب الاوفلاين علي هواتف الأندرويد.

لعبة Deadly fight Classic 

حجم اللعبة مش كتير كلها 84 ميجا بايت، العاب اندرويد مسلية فعلاً، وهتشتغل معاك متخافش لو جهازك ضعف،تعد من افضل العاب اندرويد بدون نت.
اللعبة زي مانتا شايف كده انك تكون مقاتل ومش اي مقاتل لا، انتا هنا بتكون مقاتل محترف جدا، في بداية اللعب كده عاوز تاخد بالك انك تختار شخصية واحدة بتلعب بيها، وهنا كل شخصيات ليها قدراتها القتالية، وفعلا هتنبهر من الحركات بتعتهم ومهاراتهم، عاوز تعرف ان اللعبة جميلة وتقدر تستخدم الضرب  مع الاتجاهات، ومش، بس كل هنا انتا بتبارز شخصية قد 3 ماتشات ورا بعض، ولو فزت بقا يا معلم مبروك عليك بس لسه انتا مخلصتش، ادخل في الجيم اللي بعده هتلاقي شخصية تانية بتقابلك، هتسيبها تفوز عليك لا طبعا، عليك برضو تعلم عليه زي زميلة، مع العلم ممكن زميلة يجيلك في منافسة تانية بس مش دلوقت، جرب اللعبة وقولي رايك في تعليق.

لعبة Hide Online

حجم اللعبة برضو مش كتير 57 ميجا بايت انتا اكيد توقعت اكتر من كده صح، بس يا معلم لو بتحب الالعاب المجنونة، اللي مش مفهوم لها بس فعلا بتعجبك
تعالي جرب، اللعبة دي لانك هتنزه نفسك وانتا بتعلب، ومش هتخلي حد قريب جنبك يزعجك وقت اللعب، اللعبة دي مختلفة حبتين كده، هتقولي ازاي طيب يا سيدي انا هقولك، بص كده في بداية اللعب هتلاقي نفسك مع شلة أو فرقة، وهذه  العاب اندرويد مسلية بدون نت ، او زي كده في مهمة خاصة، علشان تقضي على ايه بقا، علشان تقدر على أشخاص متحولة، في كرة قدم ولا كوره شراب ، أو في كرتونة أو على شكل دمية، أو على شكل مرحاض الحمام او على طريق المشروبات والاكلات، أنت هنا لازم تقضي انت وفرقتك عليهم يا معلم، انتا كده اظن عرفت نعمتك مش صح كده، بس المهمة مش هتخلص علي كده، لازم يكون فية تبديل في اللعب انتا عليك بقا تتحول، وزي ماقلتلك تتغير لاي حاجه تشوفها في وشك، وتتخبى من الاشخاص دي علشان متشوفكش، لو شفتك اجري بقا يا معلم، قولى بقى ايه رايك في اللعبة التي تعد العاب من أفضل العاب اندرويد بدون نت لعام 2023.

لعبة kuboom

اللعبة بتيجي بحجم 72 ميجا بايت،اللعبة تعمل أوفلاين بدون نت للاندرويد والايفون، اللعبة فعلا كويسة جدا تقدر تجربها على موبايلك.
ولو مش عجبتك غيرها بالالعاب اللي قلتلك عليها، لو بتحب العاب اطلاق النار في فرقة ضد فرقة، زي ببجي أو فرى فاير والعاب تانية كتير، خدلك بقا يا عم اللعبة دي هتنبهر حاليا، وسيبك من بيجي وفري فاير مؤقتا يعني وخصوصا احنا داخلين علي رمضان، يعني العب عادي غير نت يا غالي، المهم انت هنا تلعب بشخصية واحدة بين 4 شخصيات، عادي متقلقش ممكن تبدل فيهم عادي في نفس الجيم، لأن كل واحد معاه سلاح مختلف عن التاني، افتح الاماكن الجديدة اللي هتنزل مباريات قوية وكتير جوه اللعبة، اللعبة فيها مباريات تانية، زي مباراة مع الزومبي، باوضاع مختلفة جوه اللعبة، وجرب اللعبة دي واعطنا رايك، وأستمتع إلي أفضل العاب اوفلاين للاندرويد مجانية.

لعبة Real Steel World Robot

افضل العاب الاندرويد، اللعبة بتيجي مع حجم 919 ميجا بايت، قول كده واحد جيجا ما علينا، المهم اللعبة دى لعبة قتال روبوتات وتعد من بين  العاب بدون نت.
يعني لو كنت بتحب لعبة قتال بين أشخاص، جبتلك برضو العاب تكسير بين روبوتات، هنا انت عليك تختار انسان الي، وادخل مباراة كده واهزم خصمك، وبرضو متنساش مش كل شوية هتفضل تدخل على جيم، غير لما كل شوية تحدث الإنسان الآلي الخاص بك، أو تغير مش دي مشكلتي دي مشكلتك انت، وطبعا كل، روبوت معاه اسلحة وضربات خاصة، ومش شرط كمان تستخدم الزراير بس، انتا عليك برضو تستخدم اللمس على الخصم، وقت الضربات الأخيرة علشان تهزمه، ملحوظة استهدف دماغ الانسان الالي، لانه اضف شي في في جسمة المتركب ده، بدل كده بين اللاعبين واستخدم الجديد بقا واستمتع. بأفضل ألعاب للاندرويد اوف لاين.

تحميل أفضل الألعاب للاندرويد اوفلاين

مشوف تعرف علي العاب اوفلاين للاندرويد والايفون، أعرف أهم ألعاب اوف لاين للاندرويد، العاب تعمل بدون انترنت علي موبايك لكي لا تستهلك الإنترنت من هاتفك خلال تجربة لعب قوية، قم بـ تنزيل العاب أوفلاين علي الاندرويد واستمتع بالألعاب بكامل اصدارها الجديدة، يمكنك تحميل الألعاب الذي نقدمة لكم في هذا المقال.

google-playkhamsatmostaqltradent