recent
أخبار ساخنة

افضل العاب الاندرويد 10 من افضل الالعاب للاندرويد والايفون لسنة الجديدة

افضل 10 العاب للاندرويد،استمتع بـ تحميل أفضل ألعاب أندرويد والايفون لعام السنة الـ جديدة،اليوم سنعرض عليكم الألعاب الافضل للأندرويد، العاب اندرويد بروابط مباشرة و للاجهزة الضعيفة للموبايل،الحصول علي الالـعاب علي mobile من متجر جوجل بـلاي"Googel play"قائمة افضل ألعاب للأندرويد.

افضل العاب الاندرويد 10 من افضل الالعاب للاندرويد والايفون لسنة الجديدة

تحميل افضل العاب جديده للاندرويد

سوف سنقدم قائمة أكثر 10 العاب للهواتف الذكية مجانية ومتنوعة علي"android- ios"،افضل 10 بدون نت للاجهزة الضعيفه ، العاب لا توصف من الجيرافيك والحجم الصغير اللي مـش هـتـقدر تتخيل حجمة، وعلشان تعرف الالعـاب دي وحجمها قد اية بالظبط اسمع الفـيديو ده علـشان تستمتع بأفضل 10 العاب للاندرويد وتشتغل للاجهزة الضعيفه و بدون انترنت.

أفضل العاب للاندرويد

نشارك لكم أفضل العاب ونقدم لكم كل لعبة ولعبة بشكل سريع،هذه ألعاب تشتغل بالانترنت و بدون انترنت علي اجهزة أندرويد والايفون،تعرف علي اسماء أفضل ألعاب للاندرويد.
  • لعبة : Rat On A Skateboard
  • لعبة : Mekorama
  • لعبة : Shadow Skate
  • لعبة : Hello Zom bie
  • لعبة : Modern Sniper
  • لعبة : Corleone Online
  • لعبة : Bouncy Seed
  • لعبة : Hills Mount
  • لعبة : Frontline Soldier
  • لعبة : Funky Karts

أفضل ألعاب لعبة Rat On A Skateboard

أفضل ألعاب للاندرويد بحجـم صغـير مستخدمي الاندرويد هناك لعبة تزحلق جميلة جـدا وتعتبر افضل العاب القفز بين المنصات ،وغير باقي الالـعاب اللي لعبتها علي النمط ده ، لان بكل بساطة انت بتتحكم في اللوح وانتا بتجري بيه ولازم توصل لخط النهاية، اللعبـة دي جميلة فعلا بس على التعلم في التخطي في إتقان المهارات علـشان الطـرق صعـبة ومش سهلة التغلب عليها بسهولة،اللعـبة تشتغل على اقل اصدار عندك من الاندرويد حجم اللعبـة 6 ميجا.

أفضل ألعاب لعبة Mekorama

أفضل ألعاب للاندرويد ان كنت تبحث عن افضل واحدة من افضل العاب الاندرويد لسنة جديدة، ادخل بقا كـده علي جو الروبوتات ولكن بحجـم مختلف تماما عن بقية الالعاب، اللعبه قصتها كـده انك تتحكم بـ الروبوت للوصول للباب عشان تقدر تطلع من العوائق دي ، اللعبه بتديك نمط تعلمك استخدام الذكاء وازي تقدر تخرج من العوائق وسهولة الحل، طبعا اللعبه جرافيك بتاعها كويس شوية من حجمها الصغير اللي هوه 10 ميجا وبرضو تشتغل على اندرويد 4.

أفضل ألعاب لعبة Shadow Skate

افضل العاب اندرويدللاندرويد والايفون ادخل عوالم مختلفة في اماكن طبيعية، اللعبه دي بيها شكل تاني خالص إنك تتزحلق كـده وتعمل حركات وكمان بتخطي أي مشكلة تقابلك في الطريق، خصوصا ان اللعبه دي اثناء متعد أي مرحلة بدخلك في المرحلة اللي بعدها على شكل تاني ومناخ مختلف يعني تتزحلق في مدن او اماكن تحت الارض او حتى على السحاب، واللعبه حجمها 9 ميجا وتشتغل على اندرويد 4.

افضل ألعاب لعبة Hello Zombie

أفضل العاب اندرويد بدون نت اللعبه كـده تعتمد على حلين، اول حاجه انك تشغل دماغك كـده علشان ترسم بالقلم اي كان نوعة، ما علينا الاهم ترسم بالقلم علشان تقدر تحرك القنبلة، وتفجر الزومبي اللي واقف علشان تدخل في مراحل تانية،لان الزومبي كسول ومش بيتحرك واللعبة مبنية علشان تضرب الزومبي مش علشان ترسم وتكتب بالقلم،فيه عوائق وعليك اكتشاف الحل وعمل طريق علشان توصل للزومبي والتخلص منه، اللعبة تشتغل على اندرويد 4 و حجم اللعبة 9 ميجا.

افضل العاب لعبة Modern Sniper

تبحـث عن افضل العاب الاندرويد المجانية كون كده القناص البارع اللي مفيش منك كتير،اللعبه دي مع سهولة حجمها بس تحسها كده تستاهل فعلا تلعب، لان اللعبه قصتها انك مش تحارب لا انتا هنا بتعمل مهمات،قنص وكون محترف واهزم الاعداء، وطبعا هنا عليك تكون قناص ماهر علشان علشان تقدر تنهي مهمتك وتدخل على مهمة تانية، حجم اللعبه 10 ميجا وتشتغل برضو علي اندرويد 4.

أفضل لعبة Corleone Online

في البداية كده حجم اللعبة 3 ميجا بس طبعا مفيش احسن من كده، المهم حاليا اللعبه دي بتفكرنا كده بالعاب زي ماريو وغير بس علي شكل مختلف،اللعبه دي حجمها صـغير بس بتشتغل بالانترنت،قصة اللعبه انك بتنافس لاعبين وتهزمهم بتحصل على الاسلحة اللي معاهم والذخيرة كمان ، كمان المبهر هنا انك ممكن تلعب مع صديقك وتبقو مع بعض داخل اللعبه وتهزمو الاعداء سوا، اكيد اللعبه دي هتعجبك جـدا اللعب بقا لو مع قريبك او صاحبك وادخل في عالم تاني سوا.

أفضل لعبة Bouncy Seed

تشبه لعبة انجري بيرد ولكن أفضل ألعاب للاندرويد فية كتير من الاختلافات،اللعبه دي حرك إصبعك لضرب الطيور المختلفة أو الكائنات دي، كمان اللعبه مختلفة جـدا تضرب حاجات في البحار أو في الغابات ، اخرج من الخطر اللي انت فيه وفوز من مرحلة للتانية،اللعبه تشتغل على اندرويد 4 و حجم اللعبه 17 ميجا.

أفضل ألعاب لعبة Hills Mount

سنتحدث اليوم عن لعبة قيادة والتخطي من الخطر ، اللعبـة تتمتع بالكثير من العربيات الموتوسيكلات والشاحنات المختلفة ، طبعا هنا العقبات اللي هتقابلك في اللعبـة دي زي المسامير وكرت الحديد والهاربون وغيرها،اللعـبة من افضل ألعاب بيها اكتر من 40 مستوي والاحلى ان حجم اللعـبة برضو غير جـدا وهي 8 ميجا بس تشتغل على اندرويد 4.المهم في اللعبه متقفش لازم تكون مستعد دائما في السباق.

أفضل ألعاب لعبة Frontline Soldier

تعـد من افضل العاب القتال اللي بعشقو العاب القـتال طبعا علي الهواتف الاندرويد،+ كده ان اللعـبة بجحمها صغيـر والجيرافيك برضو روعه،قصة اللعبه انتا جندي مقاتل ومش بس كده قائد فرقة كوماندوز، كل اللي عليك في اللعبه تكون السبب الرئيسي في الفوز والنصر في الحرب،اللعبـة دي فيها حاجات كتيرة جدا بس اهما اطلاق النار بطريقك وتكون انتا في المقدمة،استخدم البنادق وقاذفات الصوريخ واللهب علشان تضمن الفوز بسرعه، حجم اللعبـة 9 ميجا وكالعاده تشتغل علي اندرويد 4.

أفضل ألعاب لعبة Funky Karts

افضل العاب بدون نت للاندرويد،العاب الهواتف ذات قصة عجيبة اللعبـة ان الحيوانات الهجينة في العالم، عليك كده تخطي المراحل علشان تعود ك قائد القبيلة من تاني، هنا انت بتسوق عربية، في اماكن غريبة وعليك تخطي الفخاخ اللي في الطرق من خلال القفز بالعربية وإتقان مهارات جميلة،تعد اللعبـة من افضل ألعاب من حيث الجرافيك قوي فعلا وحجمها الصغير وهي 4 ميجا وتشتغل على اندرويد 4، نفذ المهمة وانقذ العرش بسرعه علشان تكون قائد القبيلة في الاخر.

افضل العاب الاندرويد بدون نت وبالانترنت

نقدم ملايين من افضل الالعـاب التي تحتاجها علي مدونة ترند بلاي،افضل العاب الايفون وللاندرويد يمكنك تحميلها مجانا علي هاتفك الذكي،العاب اون لاين والعاب اوفلاين،لنظام الاندرويد التي بحجم صغير التي تغني عن العاب كبيرة مثل العاب اونلاين (فري فاير-ببجي موبايل-كلاش اوف كلانس- اسفلت-كرة القدم).

هل تستحق تنزيل افضل العاب الاندرويد

في هذا المقال هناك مجموعة من افضل العاب الجوال لهذا العام لهواتف الاندرويد، رابط تحميل الالعـاب واحدة لتحميل الالعـاب بجرافيك قوي لسنة الجديدة،انسي حاليا لعبة "Clash of Clans-PUBG-ASPHALT-Dream League Soccer " ادخل الي اقوي العاب للأندرويد الـ مسلية وبه الكثير من المغامرات والاكشن والتي تعمل بالإنترنت وبدون نت.
google-playkhamsatmostaqltradent